Sigurnost njegove primjene i pouzdanost te vrhunska stručnost u pogledu sustava i ugradnje radnih uređaja desetljećima čine Unimog profesionalnim nosačem radnih uređaja. Jer Mercedes-Benzov Unimog razvijen je upravo u tu svrhu. U suradnji s mnogim ovlaštenim proizvođačima radnih uređaja i nadgradnji te zahvaljujući velikom znanju Unimogovih partnera, nastao je sustav čijoj fleksibilnosti i produktivnosti nema premca. Uza sve sposobnosti, njegove su dimenzije ostale vrlo kompaktne – upravo stoga ovaj nosač radnih uređaja gotovo svugdje dokazuje svoju djelotvornost. Unimog mjerila postavlja i u pogledu pogona i upravljanja uređajima – na primjer odvojivom multifunkcijskom upravljačkom ručicom za još jednostavnije i sigurnije upravljanje.
Jedinstvena koncepcija vozila.
Punom snagom naprijed: mehanički pogoni uređaja.
U sklopu dodatne opreme: pomoći odgon iz motora i mjenjača.
Pomoćni odgon iz motora, dostupan u dodatnoj opremi, pokreće hidraulički sustav velike snage, ali se može koristiti i za rad snažnih uređaja u kombinaciji s hidrostatskim pogonom. Pomoćni pogon za uređaje s normiranom prirubnicom na ručnom mjenjaču omogućava rad komercijalnih hidrauličkih pumpi za kranove i podizne radne platforme. Broj okretaja i smjer okretanja odgona identični su broju okretaja odnosno smjeru okretanja motora.
Snažno prednje i stražnje priključno vratilo.
Uređaje koji se montiraju na prednju stranu te iziskuju veliku snagu pokreće pogonski sklop motora neposredno putem prednjeg priključnog vratila. Vratilo se serijski hladi uljem te zahvaljujući užljebljenom profilu dimenzije 1¾" omogućava visok prijenos momenta i vrlo visok stupanj učinkovitosti – osobito i u trajnom pogonu.
Protok snage ne prekida se ni prilikom promjene stupnja prijenosa, dok se spojka može koristiti i pod teretom. Broj okretaja priključnog vratila (do 1000 o/min) može se namjestiti jednostavno i precizno. Na taj način možete raditi komforno, a ujedno i s velikom snagom. Prednje priključno vratilo ima snagu 160 kW dok na mehaničkom stražnjem vratilu na raspolaganju stoji do 220 kW.
Električni pogoni.
Jednostavno utaknite – gotovo.
Četiri standardizirana sučelja u kabini za vozača te s vanjske strane omogućavaju priključak električnih trošila ili upravljačkih jedinica za uređaje – bez spajanja posebnih kabela. Naponsku mrežu napaja alternator napona 24 V i jakosti 150 A. Elektronika vozila s mogućnošću parametriranja i spojena putem CAN-sabirnice olakšava namještanje postavki poput ograničenja broja okretaja motora za zaštitu mehanički pogonjenih uređaja, blokade kretanja kod izvučenih potpornih nogu ili ograničenja brzine.