Što je niža potrošnja, to su niži ukupni troškovi teretnog vozila, osobito u transportnom prometu. Stoga smo u Actrosu L učinili sve kako bi se potrošnja goriva teretnog vozila dodatno smanjila.
Manje je više samo po pitanju potrošnje.
Izvrsna aerodinamika.
Za krajnje mali otpor zraka i još nižu potrošnju dodatno smo poboljšali aerodinamiku Actrosa L: Tako, primjerice, novi sustav kamera MirrorCam271, 287 u serijskoj opremi u usporedbi s klasičnim retrovizorima smanjuje potrošnju goriva i do 1,3 %.
Pregled prednosti.
- Štedljivi pouzdani Euro VI motori u tri klase obujma
- Fino prilagođena konfiguracija pogonskog sklopa s automatskim mjenjačem i 12 stupnjeva prijenosa te optimiranim osovinskim prijenosom
- Programi vožnje koji smanjuju potrošnju
- Optimirana izvrsna aerodinamika
- Dodatni potrošači sa smanjenom potrošnjom goriva
Novi OM 471.
Takva je štednja zabavna svima: 3. generacija motora OM 471 s novorazvijenim sustavom izgaranja i novom integriranom strategijom kontrole ispušnih plinova teretnom vozilu osigurava poboljšani pogon. Dva turbopunjača koja su prilagođena svakom pojedinačnom zadatku povećavaju učinkovitost.
Novorazvijeni turbopunjač optimirane potrošnje za donje i srednje razine snage motora OM 471 3. generacije omogućava uštedu goriva u usporedbi s prethodnim modelima. Gornje razine snage također profitiraju od mjera poboljšanja u unutrašnjosti motora koje se odnose na potrošnju goriva – do 4 % u usporedbi s prethodnim modelom motora – u kombinaciji s turbopunjačem optimirane snage. Tako se, zahvaljujući manjoj potrošnji pri 350 kW (476 KS) i po želji pri 330 kW (450 KS), ne smanjuju samo troškovi održavanja. Smanjuje se i emisija CO₂.
Tehnologija ispušnih plinova Euro VI.
Štedljivi Euro VI motori dostupni su u tri klase obujma, od 10,7 l do 15,6 l, te s ukupno 13 razina snage, od 240 kW (326 KS) do 460 kW (625 KS).
Recirkulacija ispušnih plinova:
Zahvaljujući hlađenoj recirkulaciji ispušnih plinova, nastaje manje dušičnih oksida i čestica već prilikom izgaranja goriva.
Filtar za dizelske čestice:
Zatvoreni filtar za dizelske čestice gotovo u potpunosti sprečava emisiju čestica. AdBlue® se ubrizgava u mlaz ispušnih plinova pomoću optimiranog uređaja za doziranje bez zraka.
Tehnologija koja štedi gorivo.
Svi se Euro VI motori odlikuju niskom potrošnjom. Niskoj potrošnji pridonose i programi vožnje koji smanjuju potrošnju, optimirani prijenos na stražnju osovinu252, MirrorCam271, 287 i poboljšani sustav Predictive Powertrain Control u serijskoj opremi. Inteligentna dodatna trošila i izvrsna aerodinamika pobrinut će se za sve ostalo. Sve u svemu se tako, u odnosu na prethodni model, na autocestama i otvorenim cestama može uštedjeti gorivo.
Programi vožnje modela Actros L.
Actros L serijski je opremljen programom vožnje „economy/power”. Program vožnje economy primjenjuje se u transportnom prometu i pridonosi većoj učinkovitosti. Putem programa vožnje power se u svakom trenutku, primjerice na usponu, može pozvati maksimalna snaga. U dodatnoj opremi je, umjesto programa vožnje power, na raspolaganju program vožnje economy+ te program vožnje fleet koji su posebno opremljeni u pogledu maksimalne brzine i ponašanja prilikom prebacivanja stupnjeva prijenosa.
Eco-Support1054.
Eco-Support1054 grafičkom analizom daje vozaču dragocjenu povratnu informaciju o ekonomičnosti njegovog načina vožnje. U obzir se uzimaju ubrzavanje, kočenje, ujednačenost i kotrljanje.